Укртрансінспекція у тестовому режимі розпочала обмін даними з Міністерством доходів та зборів щодо контролю виданих дозволів на здійснення міжнародних автоперевезень. Це один з етапів упровадження Міністерством інфраструктури електронної бази даних «Автоматизоване робоче місце «Централізований облік дозволів». 

— Нині повністю змінено технологію оформлення та видачі дозволів на міжнародні перевезення, — заявив на брифінгу міністр інфраструктури Володимир Козак. — Наприклад, книжки ЄКМТ видаються автоматизовано на основі заявок перевізників та аналізу використаних дозволів за минулі роки.

На переконання високопосадовця, новітні технології дадуть змогу усунути людський чинник, а відтак прибрати у процесі видачі дозволів будь-які корупційні схеми і не підозрювати Укртрансінспекцію в їх моделюванні. Усі підстави для цього є, адже ще з квітня минулого року оформлення і повернення дозволів на міжнародні автоперевезення проводяться лише в автоматичному режимі на основі електронної бази даних. А вже наприкінці року за допомогою цієї автоматизованої системи вперше провели розподіл дозволів на наступний 2014 рік. У подальшому лише в такий спосіб розподілятимуться всі дозволи (ЄКМТ і разові — обмеженої річної квоти).

І якщо нині у тестовому режимі розпочато обмін даними між Укртрансінспекцією і Міндоходів щодо видачі дозволів і контролю за вже використаними, то, як повідомили у прес-службі міністерства, на черзі доопрацювання системи стосовно розміщення у режимі реального часу на сайті Укртрансінспекції відомостей про видані дозволи та їх залишок. Якщо так станеться, то кожен перевізник матиме змогу самостійно ознайомитися з цією інформацією, повністю буде унеможливлено людський чинник під час проведення розподілу, і він перейде в автоматичний режим.