Аварійно-диспетчерська служба ПАТ «Сумигаз» торік виконала 16,8 тисячі заявок від користувачів природного газу Сумщини, виявивши і ліквідувавши 2,6 тисячі випадків просочування газу. Про це повідомила прес-служба товариства, наголосивши, що газовики екстрено реагують на всі виклики, запобігаючи можливим аварійним ситуаціям чи локалізуючи їх. Лише в обласному центрі, де понад 100 тисяч сімей, які використовують блакитне паливо, за добу в середньому довелося виїжджати 20 разів. Серед основних причин викликів — зношеність та несправність обладнання.

Однак, як зауважує начальник управління експлуатації систем газопостачання — в. о. головного інженера ПАТ «Сумигаз» Микола Мурчич, аварійні ситуації часто створюють споживачі газу, які самовільно лагодять або встановлюють газове обладнання. А таке втручання може стати причиною отруєння чадним газом, вибухів та смертельних наслідків. Тому довіряти ремонт і встановлення газових приладів потрібно виключно фахівцям.

У професіоналізмі сумських газовиків сумніватися не випадає. Безаварійному та безперебійному постачанню газу в товаристві надають особливу й першочергову увагу. Усі машини оновленого автопарку укомплектовано сучасними інструментами, приладами та системами GPS-моніторингу відповідно до Правил безпеки систем газопостачання України.

Щоб спеціалісти ПАТ «Сумигаз» не втрачали форму та відповідали професійним вимогам, кожна бригада навчається на спеціально обладнаних полігонах. Там удосконалюють майстерність і вишкіл в умовах, максимально наближених до реальних.