В Україні компанії прямих продажів (реалізація товарів та послуг не через роздрібну мережу, а шляхом індивідуальної презентації) стають реальною альтернативою традиційному рітейлу. Зокрема, за результатами минулого року найкраще реалізовувалася засоби по догляду за волоссям (+46%), декоративна косметика (+39%), засоби по догляду за тілом та обличчям (+33,5%). За даними Української асоціації прямого продажу (УАПП)український ринок прямого продажу загалом зріс у 2015 році майже на 30%, сягнувши 5,33 мільярда гривень без ПДВ. А бюджет України і місцеві бюджети отримали завдяки цій галузі понад одинмільярд гривеньподаткових надходжень. Найбільш динамічним було зростання продажів у Чернігівській (+49,9%) і Закарпатській областях (+48,3%), найбільше падіння — очікувано в Криму (-92,3%) і Луганській області (+4,5%).

«Значна частина продукції наших підприємств надходить зі США, з ЄС, валютний курс штовхає ціни вгору, а купівельна спроможність зростає не так швидко. Тому минулий рік — це постійний пошук компромісу між економічними реаліями і важливістю збереження масового покупця. Для цього всі учасники ринку оптимізують бізнес процеси і готові поступитися частиною прибутку, оскільки вважають Україну перспективним ринком»,говорить Голова Ради директорів Української асоціації прямого продажу Томаш Мурас.

Прямі продажі займають значну частку парфюмерно-косметичного ринку, засобів для чищення, товарів здорового харчування. Галузь прямих продажів представлена в Україні переважно глобальними компаніями.Членами УАПП є українські «дочки» міжнародних компаній Amway, Avon, Herbalife, MaryKay, Oriflame, Faberlic, Tiens, NuSkin.Станом на 1 січня цього року в країні налічується понад мільйон чинних договорів між компаніями прямого продажу і дистриб'юторами.