Фахівці Київводоканалу переконують, що до зими підготувалися належно: запаслися паливно-мастильними матеріалами і реагентами для очищення стоків та підготовки питної води. Кияни ж сподіваються, що водопровідно-каналізаційних сюрпризів зима не принесе, та ще й в умовах істотного збільшення плати за послуги. Та й генеральний директор Київводоканалу Андрій Білик запевняє, що нинішні економічно обгрунтовані тарифи дають змогу відносно стабільно прогнозувати кошторис витрат і, дотримуючись структури тарифу, не тільки виживати, а й здійснювати певні капітальні вкладення.

А вкладати є куди. Зношеність мереж у столиці, за підрахунками експертів, сягає 30—40%. Та якщо раптом станеться непередбачуване, водоканалівці обіцяють швидко відреагувати, проконсультувати і допомогти розв’язати проблему. Для ефективної взаємодії зі споживачем на підприємстві розпочав роботу контакт-центр для мешканців багатоповерхівок. Можна дзвонити за багатоканальним телефонним номером +38(044)202-02-02 (з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00). Усі дзвінки зі стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими та міжміськими тарифами, з мобільних — згідно з тарифами оператора мобільного зв’язку.

Окрім вирішення нагальних питань, як повідомили у Київводоканалі, оператори контакт-центру надають інформацію щодо укладання прямих договорів, повірки лічильників, опломбування. Також у контакт-центр споживачі можуть повідомити показники приладів обліку води.

Інна МИКОЛАЄНКО
для «Урядового кур’єра»