ПРОЕКТИ. Для будівництва мережі метрополітену Україна вивчає передовий досвід компаній, які виконали проектування та будівництво метро в розвинутих країнах світу, зокрема у Дубаї (ОАЕ). Україну на семінарі проектування, будівництва та управління і розвитку метрополітену представляла офіційна делегація на чолі з віце-прем’єр-міністром — міністром інфраструктури Борисом Колесніковим. 

«За п’ять років в Дубаї побудовано стільки кілометрів метро, скільки не збудувала вся Україна за 50 років. При цьому будівництво наземних гілок метро в 6 — 7 разів дешевше, ніж підземне, а за своїми споживчими якостями, по вагонному парку воно набагато ефективніше за сучасний метрополітен», — зазначив урядовець.

Використовувати досвід будівництва метро в Дубаї найдоцільніше там, де немає історичного центру, скажімо, у спальних районах Дніпропетровська, Донецька, повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.     

Роботу з будівництва наземного метро в Україні буде розпочато після Євро-2012. «Підготовка до Євро засвідчила, що Україна здатна швидко та якісно виконувати будь-які роботи», — сказав урядовець, додавши, що приблизно за рік має бути прийнято рішення, де та яким чином будуватиметься наземне метро в Україні.

Всі українські міста вже давно чекають на таке транспортне сполучення, як в Дубаї. Воно будуватиметься там, де не потрібно лізти під землю. Вартість будівництва кілометра метро в Україні коштує до 100 млн дол., тоді як аналог у Дубаї обходиться приблизно вдвічі дешевше.