МЕТРО. Питання метро на Троєщину відображене у генеральному плані Києва і буде вирішене до 2013 року. Про це під час інтернет-конференції повідомив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко, повідомляє УНН.

«Насправді ми вели переговори і з китайською стороною, є варіант залучати їх інвестиції і робочу силу в будівництві. Також є російські та англійські банки, які готові фінансувати цей проект. Розглядаємо фінансову схему Генплану забудови Києва. У ньому метро на Троєщину обов'язково стане окремим транспортним питанням, яке повністю повинне бути закритим до 2013 року", - повідомив Р. Крамаренко.

Чиновник зазначив, що наразі до співпраці залучаються великі компанії, розробляється схема оптимізації руху транспорту, проводяться підрахунки, які мають визначити пасажиропотік. Саме цей фактор є найважливішим для інвесторів, адже кожен хоче швидкого повернення коштів, якого у цьому разі, бути не може.

«Інвестиції не повернуться протягом 4-5 років, а десь за 12-15 років. А загальний строк вкладень складає 25 років. Для повних підрахунків потрібна фінансова схема», – додав Р. Крамаренко.

Нагадаємо, під час І Київського інвестиційного форуму підписано меморандум щодо будівництва четвертої лінії київського метрополітену.

Документ підписали Голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов і голова Державного агентства з інвестиції та управління національними проектами Владислав Каськів.

Нагадаємо, заступник голови Київської міської державної адміністрації Руслан Крамаренко поінформував, що будівництво четвертої лінії столичного метрополітену коштуватиме близько 11,3 млрд грн.