У Франкфурті стартує автомобільний ярмарок.
Цьогоріч тут показують найбільшу за всю історію виставки кількість новинок: загалом 210 прем’єр.
Окрім цього є ще дещо визначне у цій події: європейський автомобільний ринок нарешті почав подавати ознаки відновлення.
Автовиробники бояться наврочити, а експерти кажуть:
«Ми бачимо, як Європа повертається на шлях відновлення. Поки що це відновлення повільне, але це – відновлення. Немає падіння продажів. Але ми не знаємо, чи буде уповільнення».
Окрім не зовсім зрозумілих перспектив в Європі галузь турбує й дещо інше – Китай.
Уповільнення темпів зростання економіки КНР може вплинути й на автомобільний ринок.
За прогнозом, цього року в Китаї продадуть майже 24 мільйони автівок. Це – набагато більше, ніж деінде, але менше за попередні прогнози для Китаю.
Очільник відділу продажів Audi Лука де Мео каже:
«Китай проходить через етап трансформації, назвемо це так. Ми бачимо це в останній статистиці. Економічна модель змінюється з такої, що спирається на виробництво, на сервісно-орієнтовану. Але ми налаштовані дуже оптимістично щодо довгострокових перспектив зростання Китаю».
Найкращі перспективи наразі в США. Американський ринок останнім часом стрімко зростає, слідом за попитом. Це здебільшого відчувають американські виробники General Motors, Ford та Fiat Chrysler Automobiles.