Що заважає глобальному поширенню інтернет-торгівлі та постачанню товарів замовнику?

Проблема так званого «останнього кілометру» перед тим, як замовлення потрапляє за призначенням.

Цей останній кілометр онлайн-компанії зазвичай доручають подолати іншим компаніям, кур’єрам, поштовим відділенням, що лише ускладнює та подовжує весь процес.

Засновники естонської компанії Starship Technologies Янус Фріїс та Ахті Хейнла, які колись вигадали Skype, пропонують найняти для цього роботів.

Ахті Хейнла:

«Менше, ніж два роки тому ми зрозуміли, що можна повністю автоматизувати доставку, використовуючи сучасні технології».

Роботом можна керувати дистанційно. Крім того, він має програмне забезпечення, внутрішні сенсори, які підказують йому, якщо на дорозі є перешкоди. Взагалі він рухається містом зі швидкістю звичайної людини.

Ахті Хейнла:

«Отже, йдеться про сенсори та технологію. Не будемо забувати також і про навігатори, камери спостереження – ось тут і тут. І звісно, він має гіроскопи та внутрішні сенсори. А технологія, яка використовується – то технологія мобільника. Мобільні телефони так само обладнані».

Найближчим часом роботи-курєри зявляться на вулицях района Грініч у Лондоні. Поки що це експеримент, але роботи коштуватимуть дешевше, ніж курєрська або поштова доставка. Очікується, що вони рухатимуться самостійно, але під постійним наглядом контролера-людини.

EURONEWS