— На такі поїздки з вітерцем жодної зарплати не вистачить! — резюмує дівчина.
А на кільканадцять кілометрів пішої мандрівки нічним містом не кожен зважиться. Бо такий вимушений марафон і фізично непростий після виснажливого робочого дня, і небезпечний, бо ризикуєш зустрітися з захмелілими компаніями, яких нічної пори не бракує на вулицях міста. Тож кожен розв’язує цю складну проблему по-своєму: одні скидаються на таксі (дешевше обійдеться), хтось із дозволу керівника залишається ночувати на роботі. Але це не вихід для тих, у кого родина, діти.
На численні звернення, якими закидали львів’яни транспортників і міську раду, у перевізників був аргумент: фінансово не вигідно ганяти маршрутку задля кількох пасажирів. Проте у Львові таки дослухалися до прохань. Щоб містяни мали змогу доїхати із центру на околицю та в житлові мікрорайони, щоб такий транспорт був доступний за ціною і пасажири безпечно почувалися, міські чиновники почали вивчати можливість реалізації проекту із запровадження нічних маршрутів. Якщо транспортники проект підтримають, нічні маршрутки можуть курсувати містом уже влітку.
Проект спершу опрацюють у тестовому режимі, визначатимуться з маршрутною мережею, розкладом руху, собівартістю й тарифом на нічні перевезення. Транспортну мережу сформують так, щоб 7 нічних маршрутів надійно з’єднали центральну частину давнього міста і залізничний вокзал з віддаленими районами. На кожному з нічних маршрутів курсуватиме по 2 автобуси класу «богдан» та «еталон» з інтервалом від 40 хвилин до години. Поїздка коштуватиме в межах 8—10 гривень.
Від успішності тестового режиму залежить, як швидко загориться зелене світло на шляху нічних міських експресів.