Для зручності споживачів у ПАТ «Запоріжгаз» із кінця березня починають працювати нові сервіси: передача показників лічильника есемескою (номер 7104) та через автовідповідач за номерами контакт-центру  — (0612)808-104 і 228-74-04. Передавати показники приладу обліку можна в будь-який час, не очікуючи відповіді оператора.

А ще віднедавна споживачі  можуть сплатити за газ та отримати відповіді на будь-які запитання, не виходячи з дому чи офіса, скориставшись новою послугою товариства «Особистий кабінет». Це можуть зробити всі побутові споживачі, підключені до інтернету, приватні підприємці, на чиї імена відкрито особисті рахунки.

Через «Особистий кабінет» клієнти ПАТ «Запоріжгаз» і ТОВ «Запоріжгаз Збут» можуть передати показання лічильника, переглянути історію розрахунків, заплатити за спожитий газ, не простоюючи в чергах, і довідатися про ціну на природний газ. Можна запитати про будь-що в онлайн-режимі та залишити відгуки, пропозиції, записатися на прийом до керівників обох газових компаній та райуправлінь газового господарства. Звернення надходять до відповідного контакт-центру, який підтримує із клієнтами зворотний зв’язок та інформує їх.

Раніше були непорозуміння компанії зі споживачами щодо нарахувань. А з відкриттям «Особистого кабінету» кожен має змогу керувати власним рахунком у режимі реального часу, стежити за хронологією виплат та вносити фактичні показники газового лічильника.

Торік споживачі схвалили відкриття в ПАТ «Запоріжгаз» контакт-центру —  вперше клієнти компанії змогли отримати широкий спектр інформаційних послуг. Багатоканальний телефон (0612)808-104 економить час запоріжців на відвідини абонентних служб. А в дні пікових навантажень, коли більшість споживачів повідомляють показники лічильників, кількість дзвінків збільшується втричі й доходить до двох тисяч за добу. Нині охочі можуть зайти на електронну пошту контакт-центру й передати показники  лічильника, звіритися за сплатою, отримати консультацію щодо повірки лічильника, переоформлення особового рахунку, дізнатися причини відключення від системи газопостачання, процедуру його відновлення. Консультації надають щодня з 08:00 до 20:00.

Для зручності запоріжців у квитанції фахівці Запоріжгазу завжди зазначають показання за минулий місяць. При цьому щомісячне зняття показників станом на перше число місяця дає змогу споживачам бути впевненими, що вони сплачують саме за обсяги використаного газу. Встигнути передати дані з першого по п’яте число допомагає «Особистий кабінет», де кожен може самостійно дізнатися про фактичний обсяг спожитого газу.

ДОВІДКА «УК»

ПАТ «Запоріжгаз»  забезпечує безперебійне постачання і транспортування природного газу всім категоріям споживачів регіону. Воно забезпечує природним газом 422 промпідприємства і понад 3 тисячі об’єктів комунально-побутової галузі. Клієнти компанії — майже півмільйона сімей  Запорізької області.