У поліклініці обласного кардіоцентру запрацювала автоматизована система супроводу пацієнтів. Це пілотний проект. Новація покликана не тільки поліпшити обслуговування пацієнтів, а й сприяти новій якості надання медичної допомоги. На минулій сесії облрада затвердила відповідну програму, розраховану на кілька років. Стартувавши з поліклініки кардіоцентру, проект поширять на весь кардіоцентр, а потім — і на інші медичні заклади. Доступ до нової системи вже мають на Черкаській станції швидкої допомоги. Проект коштував обласному бюджету майже півмільйона гривень.

Ще в реєстратурі пацієнтові заводять електронну картку. Тут його записують в електронну чергу до лікаря, що має доступ до цієї картки. Туди вписують і діагноз, і результати обстежень, призначене лікування тощо.  Ці дані захищені і зберігаються в єдиній базі. Вносити будь-які зміни в уже написане та збережене лікарі не можуть.

— Дуже зручно та значно пришвидшує роботу лікаря, — зауважує головний лікар обласного кардіологічного центру Світлана Журба. — Часто буває, що пацієнти гублять картки. А коли приїжджає «швидка», то й хворобу не можуть назвати. А  нерідко життя пацієнта, особливо  сердечника, залежить від кожної хвилини. Приємно, що на Черкащині, не чекаючи державної програми, почали її втілювати. Ми зможемо до дрібниць контролювати роботу наших лікарів, оцінювати її якість.

Програму для такої новації медики обирали самі серед трьох пропонованих. Ця вітчизняна і найзручніша в роботі. Налагоджувати все допомагають науковці з Черкаського державного технологічного університету. На решту медичних закладів цей проект планують поширювати уже з наступного року.