Громадська приймальня Рівненського міськуправління ПФУ однією з перших запрацювала за принципом «єдиного вікна», причому без перерви на обід. А на «гарячу лінію» управління можна звертатися й у вихідні. Та приводів для звернень дедалі меншає, стверджує начальник управління Пенсійного фонду в Рівному Микола Німчук.

— Для людей у нас немає слова «ні»: ми суттєво переформатували роботу відділу обслуговування громадян, запровадивши чергування й у позаробочий час. Неабияк зарадило й електронне врядування — централізована система призначення та виплат пенсій через унеможливлення впливу на цей процес людського фактора. Тож невдовзі послуги надаватимемо дистанційно. Призначення й перерахунок пенсій відбувається без будь-якого поділу за зонами, дільницями чи поштовими відділеннями. У подальшій роботі з документами наші фахівці не контактують із громадянами. А електронні послуги надаються через спеціалізований веб-портал, за допомогою якого кожен користувач за власним, наданим йому під час реєстрації паролем, має доступ до інформації про себе в Єдиному держреєстрі застрахованих осіб.  На веб-порталі вже зареєструвалося понад 7 тисяч рівнян. Якщо торік за 11 місяців до нас письмово звернулося 400 людей, то за такий самий період цього року — 318.

До речі, управління ПФУ в Рівному — самодостатній підрозділ: забезпечення виплат власним коштом становить близько 115%, тож пенсії рівняни отримують своєчасно й сповна.