Магазини Apple перестали приносити дохід рітейлерам США і можуть втратити статус короля американської торгівлі, повідомляє "Урядовий кур'єр" з посиланням на статистику General Growth Propertie.

Ми відчули зростання продажуна території всієї країни. Зростання спостерігалося майже в кожнійроздрібній категорії, за винятком електроніки, в основному за рахунок Apple Store, заявив Сандип Матрані (Sandeep Mathrani), генеральний директор General Growth Properties (GGP).

Останні роки магазини Apple були головним джерелом прибутку для власників американських торгових центрів.

Apple Store були настільки вигідні власникам торгових центрів, що Apple вдалося домовитися про надзвичайно низьку орендну плату. І це було виправдано: присутність у торговому центрі Apple Store збільшило продаж на 10 відсотків За даними Wall Street Journal, Apple займала перше місце за обсягами продажу на квадратний фут, випереджаючи такі компанії, як Tiffany & Co., Michael Kors і Lululemon.

GGP володіє 97 великими торговельними центрами. Поки офіційний представник компанії відзначає спад квартальних продажів у магазинах Apple і побоюється, що продажі iPhone, iPad and Mac і далі будуть падати. Крім того, новий продукт «яблучників» Apple Watch не справив оцікуваного враження на споживачів.

У минулому році компанія Apple перестала бути лідером за обсягами роздрібних продажів. У вересні 2014 року Apple заявляла, що частка продажів в торгових мережах становить 12 відсотків (21,5 мільярда доларів). У той момент у компанії було 259 магазинів уСполучених Штатах Америки і 178 за кордоном. Сьогодні, компанія має 268 магазинів уСполучених Штатах Америки і 206 за кордоном.

Генеральний директор GGP Сандип Матрані сказав, що обсяг продажів орендарів, без урахування якірних, виросли на 3,4 відсотків до 20,5 мільярда доларів за минулий рік, і на 3,9 відсотка без урахування магазинів Apple.

Лідія ПАШКО
для «Урядового курєра»