Щойно новенька «швидка», яка зійшла з конвеєра цеху концерну «Електрон», з’явилася на вулицях Львова, одразу привернула увагу перехожих: вона не схожа на ті карети невідкладної допомоги, які звикли бачити на міських магістралях. Така техніка з високою прохідністю здатна долати бездоріжжя і підходити якнайближче до передової, щоб можна було оперативно транспортувати поранених до центрів стаціонарного лікування.

— Поки електронівська «швидка» візьме курс на схід, де дислокується мобільний шпиталь, львівську новинку обкатають на військовому полігоні, — повідомив журналістів керівник Військово-медичного центру західного регіону Іван Гайда.

«Швидка» розпочала трудову біографію з першого відповідального рейсу — доправила з аеропорту до Військово-медичного клінічного центру західного регіону поранених у бою під Мар’їнкою.

Придбала поки що перший і єдиний (на підприємстві запевнили, що спроможні щомісяця виготовляти кілька таких карет) взірець машини швидкої допомоги для Військово-медичного клінічного центру західного регіону Львівська міська рада. Вартість новинки — 750 тисяч гривень. Закордонні аналоги коштують значно дорожче, й не кожен з них спроможний долати кілометри фронтового бездоріжжя.

Оснащено карету комплектом медичної апаратури та засобів екстреної допомоги для надання кваліфікованої медичної допомоги, проведення інтенсивної терапії й моніторингу на догоспітальному етапі. У такій клініці на колесах можна перевозити одного пацієнта на ношах та ще 2—4 — в салоні. Проте карета невідкладної допомоги не лише добре оснащена та містка, а й швидкохідна: може розвивати максимальну швидкість до 110 кілометрів за годину, що особливо важливо в умовах ведення бойових дій.

Львівські виробники впевнені: їхній реанімобіль врятує життя не одному важкопораненому. Вони сподіваються, що держава купуватиме продукцію власного виробництва, яка за багатьма параметрами краща за іноземні аналоги.