На вітринах та полицях багатьох магазинів, великих і малих торговельних підприємств області вже прижилися куточки з написом «Товари Черкащини». Розгорнувшись півроку тому, в області набирає обертів кампанія підтримки місцевого товаровиробника. У її рамках на оптово-роздрібному ринку сільськогосподарської продукції «Фермерський» недавно відбувся ярмарок. Десятки виробників привезли різноманітні продовольчі вироби, які успішно реалізували. 

За півроку до загальнообласної кампанії з підтримки місцевого виробника «Товари Черкащини» долучилися понад 1,8 тисячі підприємств торгівлі, вісім великих торговельних мереж та більш як 60 виробників продовольчих товарів. Підприємства області реалізовують зокрема м’ясо-молочну продукцію, овочі, фрукти, а також яйця, рибу та рибопродукти, соняшникову олію, хліб і хлібобулочні вироби, борошно, крупи, кондитерські вироби.

Як вважає заступник директора департаменту економічного розвитку і торгівлі обл?держадміністрації Роман Карманнік, це гарний початок кампанії, яка має на меті підтримати місцевого виробника і так зміцнити економіку області. Виховуючи економічний патріотизм покупців, підприємства намагаються ширше інформувати про наявність місцевих товарів у продажу, доводять їхні переваги. До того ж така політика сприяє збереженню робочих місць.

Однак щоб досягти поставленої мети, підприємствам необхідно постійно підвищувати якість продукції. Адже саме цей чинник якнайкраще агітує за ті чи інші товари. Такий підхід до підтримки внутрішнього ринку позитивно сприйняли й самі товаровиробники, і торговельні підприємства, а тому місцеві органи влади, які сприяють успішному проведенню кампанії, впевнені, що робота триватиме й дасть відчутні результати.

Черкащина перша в країні за обсягами виробництва м’яса, торік вона була першою за врожайністю зернових і зернобобових культур. Як зробити, щоб на прилавках зростала частка товарів, вироблених на місцевих підприємствах, — над цим працюють обласна та районні держадміністрації.