ЗАРОБІТОК. Користувачі соцмережі «Фейсбук» розповідають, що українські компанії в процесі просування своїх брендів в даній мережі пропонують користувачам за гроші «ділитися» («лайкати») контентом зі своїх додатків.

Особам, які мають у друзях 1000 і більше осіб, пропонується «лайкнути» фірмову сторінку, потім встановити додаток з цієї сторінки і натиснути «поділитися» під контентом з програми, прокоментувавши його в діалоговому вікні, передає ТСН з посиланням на  «Коментарі».

Таким чином, піарники розкручують додатки своїх компаній в Facebook.

Сума винагороди за одне натискання «поділитися» з коментарем досягає 200 грн. Правда, ця винагорода виплачується лише один раз.

Варто зазначити, що в грудні минулого року американський суд почав розгляд справи, який може закінчитись визнанням незаконності рекламних блоків в соціальній мережі Facebook, в яких користувачі «рекомендують» своїм друзям ті чи інші товари і бренди.

Як повідомлялось, за оцінками експертів, сукупні доходи соцмереж в поточному році досягнуть 10,3 млрд доларів, і в порівнянні з результатом минулого року обсяг ринку зросте на 41,4%.