ПРОЕКТИ. У Донецьку, мабуть, невдовзі розпочнеться будівництво наземного метрополітену — подібного до того, який діє в Дубаї. Про це нещодавно повідомив, перебуваючи в шахтарській столиці, віце-прем‘єр-міністр  — міністр інфраструктури Борис Колесніков.

«Донецьк без метро взагалі важко уявити в майбутньому, — переконаний урядовець. — А тому ми вже ведемо переговори з компанією, яка проектувала та брала участь у будівництві дубайського наземного метро, яке набагато економніше та ефективніше за сьогоднішній метрополітен».

За словами віце-прем’єр-міністра, наземні лінії на підвісній структурі обходяться в 6-7 разів дешевше, ніж традиційна «підземка». Отож такий варіант є дуже прийнятним для обласного центру. «Ми запланували 50 кілометрів, і саме така цифра буде значитися в технічному завданні, — каже він. — У Дубаї збудували 60 кілометрів за 5 років. Я сподіваюсь, що українські компанії мають високу репутацію і все задумане вдасться здійснити. Як швидко — залежить тільки від фінансових можливостей».

Традиційний підземний метрополітен, що вже багато років намагаються споруджувати в місті, давно став символом безнадійного довгобуду. Через недостатнє фінансування темпи робіт у «підземці» не витримують ніякої критики. А через заборгованість із зарплати метробудівці якось навіть вдавалися до акцій протесту. Вони погрожували припинити відкачувати воду в підземних виробках і підтопити солідну частину Донецька. Тому наземні маршрути справді могли б стати реальною альтернативою довгобуду. І метро, в існування якого донеччани вірять дедалі менше й менше, нарешті б допомогло розв’язати транспортні труднощі обласного центру.