Столичний Пенсійний фонд розпочав впровадження нової сучасної єдиної централізованої системи призначення та виплати пенсій, яка дасть змогу за лічені хвилини обслуговувати людей. Це перший крок у напрямі оптимізації як самої структури головного управління, так і штатної чисельності працівників. Про це повідомив начальник Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві Володимир Аніканов.

Відповідно до постанови Кабміну від 16.12.2015 року №1055 «Про деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України», передбачено проведення реорганізації управлінь Пенсійного фонду в районах Києва через їх об’єднання.

Реорганізація суто організаційна. Її мета — поліпшити якість роботи управління в пенсійній системі. Так, на базі 10 районних управлінь створюють три територіальні управління, які виконуватимуть завдання та функції, покладені на органи Пенсійного фонду, на територіях кількох адміністративно-територіальних одиниць столиці. А саме: 1) Лівобережне об’єднане управління обслуговуватиме Дарницький, Деснянський та Дніпровський райони Києва;

2) Правобережне об’єднане управління — Голосіївський, Святошинський та Солом’янський райони;

3) Центральне об’єднане управління — Оболонський, Печерський, Подільський та Шевченківський райони столиці.

До складу кожного з них входитимуть всі відділи за напрямами роботи Пенсійного фонду. Не йдеться про ліквідацію органів ПФ у районах. Фахівці з питань пенсійного забезпечення працюватимуть і надалі в тих самих приміщеннях, залах обслуговування, кабінетах, як і до об’єднання.

У Києві функціонують десять громадських приймалень: фронт-офіси, які приймають документи для призначення (перерахунку) пенсій та надають інші послуги з обслуговування громадян. У подальшому розглядають можливість розширення мережі громадських приймалень, зокрема адміністративних центрів обслуговування громадян, де відвідувач зможе вирішити будь-яке питання незалежно від місця його реєстрації.

Любов ДМИТРЕНКО
для «Урядового кур’єра»