Схоже, що невдовзі пасажири Укрзалізниці забудуть як страшний сон постільну білизну радянських поїздів. Вона тривалий час служила і в часи незалежності. Щоправда, інколи виринає й нині, лякаючи своїм виглядом тих, хто не пам’ятає союзного сервісу. 

Тож звістка про те, що залізничники України прагнуть зробити комфортнішими подорожі пасажирів і періодично закуповують нову постільну білизну та ковдри у поїзди, радує. Приміром, торік перевізники придбали понад 282,3 тисячі комплектів постільної білизни з бязі, 7,3 тисячі – із сатинової тканини, 19,5 тисячі літніх та 39,9 тисячі зимових ковдр. Якщо порівнювати з 2012-м, то це в рази більше.

Існує певний порядок заміни постільних комплектів. Скажімо, для вагонів СВ білизну оновлюють щодва роки її використання. Для вагонів цих типів замовляють комплекти покращеної якості з бавовняних тканин сатинової групи, а також видають кожному пасажирові по дві подушки розміром 60 х 60 сантиметрів.

Для купейних і плацкартних вагонів постільну білизну оновлюють кожні 1,5 року. Вдвоє довший термін служби зимових та літніх ковдр: він сягає 4 років. Поділу за якісними характеристиками у різних категоріях поїздів немає.

Загалом, як повідомили у прес-службі Укрзалізниці, у вагонах різних типів використовується майже 900 тисяч комплектів постільної білизни. Вона, нагадують тут, запаковується у прозорі полімерні пакети з отворами для повітря.

Однак сам пакет має бути цілим і в ньому обов’язково має бути бирка-вкладка з реквізитами пакувальника та номером зміни. За цими даними в разі надходження скарги від пасажира шукатимуть винуватця неякісного обслуговування.