Посеред тижня урядовці схвалили Концепцію створення Національного контактного центру. Докладніше про суть його роботи розповіла під час брифінгу-презентації Міністр Кабінету Міністрів Ганна Онищенко.

Вона нагадала про роботу державної установи «Урядовий контактний центр». Щоб отримати консультацію, громадяни можуть зателефонувати за номером урядової «гарячої лінії» 0-800-507-309 або скористатися єдиним веб-сайтом: www.ukc.gov.ua. Національний контактний центр створюватимуть на базі Урядового контактного центру, який обслуговує всі органи виконавчої влади.

«Ідея створення Національного контактного центру — поступове розширення кола тих органів державної влади, до яких можуть направляти свої звернення громадяни через єдиний контактний центр. На першому етапі плануємо долучити Адміністрацію Президента, Верховну Раду, державні колегіальні органи, а надалі — органи місцевого самоврядування. Якщо говорити мовою цифр, то заплановано приблизно 13 тисяч суб’єктів, до яких можна буде звернутися через НКЦ», — пояснила посадовець.

Секретаріат Кабміну разом із Державним агентством з питань електронного урядування та Урядовим контактним центром, за її словами,  розширюватимуть кількість каналів взаємодії зі співгромадянами.

Окрім єдиного телефонного номера та єдиного веб-порталу, де можна залишити свої звернення, громадянам запропонують такі додаткові канали зв’язку, як мобільний додаток (його можна буде завантажити на телефон чи планшет безкоштовно) і геоінформаційні системи (це дасть змогу отримувати інформацію із прив’язкою до карти України в онлайн-режимі, зокрема можна буде дізнаватися інформацію про стан розгляду того чи іншого звернення у відповідному регіоні).

Якщо торік послугами урядової «гарячої лінії» скористалося 1 049 743 українці, то за 11 місяців цього року — вже 1 567 140. В уряді переконані, що створення Національного контактного центру дасть змогу громадянам звертатися до органів державної влади за принципом «єдиного вікна», скоротити терміни розгляду їхніх звернень, заощадити час і навіть нерви.

Згідно із загальною схемою роботи НКЦ, українцям надаватимуть роз’яснення представники Адміністрації Президента, Апарату Верховної Ради, центральних органів виконавчої влади та їх підрозділів, місцевих органів виконавчої влади, правоохоронних органів, органів місцевого самоврядування, державних колегіальних органів, Секретаріату Кабінету Міністрів. Посилання на єдину форму електронного звернення можна буде знайти на будь-якому із сайтів цих установ.

Лора ВОВК
для «Урядового кур’єра»