На початку воно повідомлятиме про погоду, ситуацію на дорогах і ключові теми дня. Про це повідомила керівник проекту «Яндекс для медіа» Марія Петрова.

Спеціальна стрічка для ЗМІ почне працювати в листопаді. За словами Марії Петрової, повідомлення будуть готувати не журналісти, а автоматичні алгоритми Яндекса на основі моніторингу та аналізу даних.

Спочатку, каже пані Петрова, агентство надаватиме інформацію про ситуацію на дорогах, погоду, а також виділяти теми і події, інтерес до яких в пошуку різко зростає. Надалі список тем, за якими роботи писатимуть новини, розшириться, обіцяє вона.

Проект буде транслювати інформацію в режимі реального часу в різних форматах: для телеканалів це будуть графіки, для радіостанцій — спеціальний інтерфейс із текстами, для інформагенцій, газет, журналів і сайтів — стрічка новин. Передплата безкоштовна, зазначила Петрова.

В Яндексі зауважили, що такий сервіс вже надають кільком редакціям, зокрема й Інтерфаксу.

Виконавчий директор Служби фінансово-економічної інформації Інтерфаксу Юрій Погорілий підтвердив: агентство декілька років отримує інформацію Яндекса про пробки, яку роблять роботи, та включає її в свої стрічки для передплатників. Хоча у самого Інтерфаксу є дочірнє агентство Фінмаркет, яке вже 10 років поспіль пише новини з допомогою роботів, зауважує він. 

УНІАН