НОВОВВЕДЕННЯ. Міністерство надзвичайних ситуацій та компанія Hewlett Packard підписали угоду стосовно впровадження в Україні системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112. Від МНС підпис під документом поставив директор Департаменту кадрів та роботи з особовим складом Олег Ціцак, від ТОВ Hewlett Packard в Україні генеральний директор Сергій Савенко. Про це УНН повідомили в прес-службі МНС.

«Щойно був підписаний контракт, на який так довго чекали Міністерство, Уряд, все суспільство. Радий, що ми так швидко це зробили, що розум та логіка перемогли над бюрократією. Підписання цієї угоди – це результат відкритої політики Міністерства. Ми хотіли найкращу компанію – і ми її отримали», – наголосив міністр МНС під час церемонії підписання.

Балога підкреслив, що Hewlett Packard виконала 90% робіт з впровадження системи екстреної допомоги населенню 911 в США. Компанія також працювала в Іспанії, Португалії, Голландії, Італії, Британії, Данії, Австрії, Польщі, Франції, Чехії, Швейцарії. Крім того, рішення Hewlett – Packard використані при створенні служби для забезпечення безпеки людей під час цьогорічних Олімпійських ігор в Лондоні.

У свою чергу Надзвичайний і Повноважний Посол США Джон Теффт запевнив Балогу в тому, що внаслідок плідної співпраці МНС та Hewlett Packard Україна отримає сучасну та якісну систему для надання допомоги громадянам.

«Я особисто аплодую Вашій відданості цьому проекту, цій ідеї створення Системи 112 в Україні. Коли рік тому ми зустрічалися і говорили про цей проект, я був щиро вражений вашими амбіціями та планами створити систему за такий короткий період. Хочу побажати Вам та американській компанії Hewlett Packard безперешкодного руху до повної імплементації системи. Ви зробили чудовий вибір, залучивши до робіт цю компанію, особливо враховуючи її досвід зі створення таких систем. У нас є всі підстави бути впевненими, що Україна отримає найкращу систему для вирішення поставлених задач», – наголосив Теффт.

За словами Балоги, Система 112 не є звичайним поєднанням вже існуючих служб екстреної допомоги. Це якісно новий, технологічний та інтелектуальний підхід до надання допомоги населенню, гарантування безпеки громадян. Система 112 забезпечить інформаційну взаємодію великої кількості екстрених, пошукових, аварійних служб і підрозділів.

Система працюватиме 24 години на добу. Усі дзвінки на 112 будуть безкоштовні. Система здатна обробляти смс-повідомлення, інформацію, що надходить через Інтернет, зокрема соціальні мережі.

Такий комплексний підхід дозволить диспетчеру оперативно приймати рішення та оптимально розподіляти сили, необхідні для ліквідації тієї чи іншої надзвичайної ситуації.

У Львові, Києві, Донецьку та Харкові Система 112 запрацює до початку чемпіонату Європи з футболу. Іноземці в разі необхідності також зможуть отримати кваліфіковану допомогу, оскільки диспетчери відповідатимуть 5 іноземними мовами.