Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський у ексклюзивному інтерв’ю газеті «Урядовий кур’єр» розповів: «До кінця літа корпоратизуємо компанію. Наголошую: йдеться про утворення публічного акціонерного товариства, 100% акцій якого належатиме державі. Про приватизацію не говоримо взагалі. Тобто централізуємо управління, грошові потоки і змінимо форму управління компанією. Акціонерна компанія Укрзалізниця монопольно управлятиме інфраструктурою, яка залишається в державній власності та передається компанії на праві господарського відання. Також у складі ПАТ «Укрзалізниця» працюватимуть ремонтні підприємства, компанія, яка володітиме тягою, і окремо та, яка володітиме вагонами.»

Також пан Андрій наголосив на тому, що Укрзалізниця керуватиме наявним у компанії рухомим складом. З огляду на його незадовільний технічний стан і брак у держави грошей на відновлення пропонуємо створити умови для виникнення приватних перевізників — вантажних і пасажирських. Це спонукатиме приватних операторів купувати локомотиви, збільшувати парки вагонів і сприятиме завантаженню локомотиво- та вагонобудівних заводів.

До речі, на сьогодні вже понад 60% вантажних перевезень здійснюються приватними вагонами. При цьому приватники і Укрзалізниця матимуть рівний доступ до інфраструктури і працюватимуть за ринковим економічно обгрунтованим тарифом на вагони та тягу. В Укрзалізниці тепер не буде дешевих (не ринкових) вагонів. Перестане діяти система знижок на вагони, а також фірми-прокладки, які зі знижками могли надавати вагони.

Інтерв’ю з міністром інфраструктури Андрієм Пивоварським можна прочитати тут