18 грудня Голова Державної інспекції України з контролю за цінами Олександр Кисельов зустрівся із власниками та керівниками найбільших компаній-рітейлерів продовольчого сегменту.

Зокрема, у цьому заході взяли участь голова наглядової ради ПрАТ «Фуршет» Ігор Баленко, директор із зв’язків з державними структурами ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна» Петро Кабан,  комерційний директор ТОВ «Фудмаркет» («Велика кишеня») Дмитро Каширін, заступник віце-президента холдингу «Фозі груп» («Сільпо», «Фора») Олена Коросташевич, заступник директора ТОВ «Ашан Гіпермаркет Україна» Тетяна Голобородько та гендиректор Української торговельної асоціації Ігор Кішко.

Під час зустрічі сторони обговорили питання, пов’язані із дотриманням процедур формування, встановлення та застосування цін на продовольчі товари; цін, які регулюються державою та інші товари, що користуються найбільшим попитом у покупців; їх обов’язкової наявності у продовольчих магазинах та забезпечення стабільності цін напередодні новорічних та різдвяних свят в Україні.

На свята ми будемо з продуктами, ціни на які не зростуть. Фото Oлександра ЛЕПЕТУХИ

Керівники компаній-рітейлерів заявили, що готові до стабільної роботи в умовах непростої  громадсько-політичної ситуації, що складалася останнім часом в Україні.

«Громадяни повинні знати, що держава  забезпечить стабільність цін на продовольчі товари в Україні незалежно від будь-яких обставин. Ми раді, що власники та керівники найбільших торговельних мереж в Україні розуміють свою соціальну відповідальність та готові зробити свій внесок у цю справу. Особливого значення це питання набуває у нинішніх обставинах, які, тим не менш, не відміняють традиційної підготовки до новорічних та різдвяних свят. Адже саме за рівнем цін на продукти більшість громадян оцінюють ефективність дій влади», — зазначив голова Державної інспекції України з контролю за цінами.

Олександр Кисельов також додав, що в нинішніх обставинах керівники торговельних мереж мають проявити свою громадянську позицію та докласти усіх можливих зусиль для уникнення будь-яких цінових маніпуляцій.

«Головний фактор ціноутворення на продовольчі товари — це жорстка конкуренція, яка існує на ринку сьогодні. Чим сильніша конкуренція — тим нижчі ціни, це розуміють учасники ринку. Всі ми боремося за кожного покупця за рахунок розширення асортименту товарів та максимального можливого зниження  цін», — зазначив голова наглядової ради ПрАТ «Фуршет» Ігор Баленко.

У ході зустрічі сторони досягли домовленостей щодо підписання Меморандуму про співпрацю між Держцінінспекцію України та суб’єктами господарювання, що здійснюють торгівлю продовольчими товарами. Зокрема, у документі йдеться про те, що торговельні компанії беруть на себе зобов’язання щодо виключення збільшення цін на продовольчі товари через будь-які громадські, соціальні події в Україні, що можуть провокувати ажіотажний попит, завчасно інформувати Державну інспекцію України з контролю за цінами про наміри підвищити роздрібні ціни на соціально значущі продовольчі товари.

Також рітейлери зобов’язалися утриматись від спекулятивного, сезонного та передсвяткового збільшення цін на продовольчі товари, що реалізуються у мережах роздрібної торгівлі та користуються підвищеним попитом у покупців та інше.