У Вінниці житлово-експлуатаційні підприємства підключили до системи електронного документообігу міської ради DocsVision. Поки що вони у такий спосіб опрацьовують доручення, які надходять з департаменту житлового господарства, та на часі питання перевести їх на повний цикл електронного документообігу, коли кожне звернення від громадян потраплятиме до автоматизованої системи, яка контролюватиме термін виконання.

Замість паперового електронний документообіг DocsVision у Вінницькій міській раді було впроваджено навесні 2011 року. Нова система дала змогу повністю відійти від старої форми роботи й результативніше використовувати робочий час. Зокрема, суттєво підвищилася ефективність праці, покращилася виконавча дисципліна, спростився механізм доступу виконавців до всіх документів та процес їхнього пошуку.

«У системі електронного документообігу наші житлово-експлуатаційні підприємства зараз працюють у тестовому режимі. Та вже бачимо, що це програмне забезпечення дає змогу суттєво підвищити виконавчу дисципліну ЖЕКів. Тому через кілька місяців кожне звернення від мешканців, яке надходитиме до них, потраплятиме в електронну базу, яка автоматично контролюватиме терміни їх виконання. Роботу із документами і зверненнями громадян зможе якісніше контролювати і департамент, бо це можна буде зробити дистанційно — в будь-яку хвилину», — зазначив виконуючий обов’язки директора департаменту житлового господарства міської ради Олег Лаврік.