Новорічно-Різдвяні свята не обходять і будівельного ринку. Кожна компанія намагається всіма способами залучити  нових клієнтів до купівлі житла на первинному ринку на різних етапах його будівництва.

Треба зазначити: ще років зо три тому «УК» уже отримував коментар з цього приводу від керівника однієї девелоперської компанії. Він вважав, що новорічні акції та знижки, що їх супроводжують, навряд чи активізують попит на ринку, адже рішення про купівлю квартири приймають без урахування святкових знижок. Також експерт переконаний, що головний подарунок для клієнтів — здача нового будинку в експлуатацію без усіляких пригод. І з цим важко не погодитися.

У правдивості цих слів можна переконатися і нині, спілкуючись із менеджерами компаній-забудовників.

«Акція в нашій компанії стартувала фактично наприкінці листопада. Скажу щиро, що одразу на зростання кількості угод завдяки їй ми не сподівалися. Треба враховувати те, що напередодні нового року люди не думають про купівлю житла. Тому попередній результат такої акції — клієнтів не стало більше, проте не стало й менше. Хоча, можливо, саме завдяки новорічному заходу», — зазначила один з експертів.

До речі, що стосується цьогорічних акцій, то тут особливих нововведень немає. Майже всі компанії-забудовники початком цих заходів обирають 1 грудня, а закінчують їх після Водохреща (тобто до 20 січня 2014 року). Одна з типових форм таких заходів — фіксація вартості квадратного метра житла протягом півроку-року, якщо квартиру куплено саме в цей період (за умови підписання договору про участь у фонді фінансування будівництва). Щоправда, слід додати, що покупець повинен сплатити також і чималу частку вартості житла — від 40 до 50%. Хоч деякі компанії пропонують менші перші внески — від 10 до 25%.

Другий тип знижок, який також активно «експлуатують» будкомпанії, — звичайне зниження вартості житла в акційний період. Так, є фірми, які зменшують вартість однокімнатних квартир на 40 тисяч, двокімнатних — на 60—75 тисяч гривень. Звісно, що, як зазначають компанії-забудовники у рекламних оголошеннях, кількість квартир, які підпадають під акцію, обмежена. А таких в однієї компанії виявляється, за підрахунками «УК», від 20 до 40.