Світовий ринок зовнішньої реклами зростатиме в середньому на 5,44% протягом наступних п’яти років. Зростання ринку обумовлене розширенням інфраструктури, а також використанням цифрових технологій та інших технічних досягнень. Про це йдеться в нещодавно оприлюдненому дослідженні компанії Reportbuyer. 

При цьому в Україні, за даними вітчизняних досліджень, темпи росту ринку зовнішньої реклами будуть ще стімкішими. Як дослідив ІКЗР (Індустріальний Комітет Зовнішньої Реклами), цей вид реклами в одному ряду з телебаченням, він нині зберігає лідируючі позиції з точки зору впливу на споживача. Про успішний розвиток українського ринку зовнішньої реклами, свідчить, зокрема, поява потужних всеукраїнських компаній у цій сфері з широким спектром послуг.

Нині темпи росту зовнішньої реклами в Україні – одні з передових у світі. Згідно даних компанії «DoorsConsulting», за минулі 14 років щитових носіїв реклами в Києві побільшало ушестеро! Основним мотивом вибору замовників цього виду реклами є найбільш приваблива вартість тисячі контактів, порівняно з іншими видами медіа. 

Зовнішня реклама є однією з форм реклами, яка фокусується на споживачах у громадських місцях, в дорозі або комерційних місцях. Цей масовий ринок рекламних послуг використовується для трансляції повідомлень, для брендингу та підтримки кампанії. Відкриті рекламні витрати розділені між традиційними видами фізичної і цифрової зовнішньої реклами. Традиційні фізичні види зовнішньої реклами включають рекламні щити, вуличні лайти, транзитні дисплеї тощо. Цифрові види зовнішньої реклами включають в себе носії, підключені до інтернет-мережі, такі як смарт-рекламні щити. 

Згадане дослідження компанії Reportbuyer охоплює реальний сценарій і перспективи зростання світового ринку зовнішньої реклами на період 2015-2019 років. Щоб розрахувати розмір ринку, доповідь розглядає доходи, одержувані від фізичних і цифрових видів зовнішньої реклами. Основною рушійною силою цього сегменту ринку в доповіді вказано глобальне збільшення витрат на зовнішню рекламу. Натомість основна загроза для неї – зростаюча конкуренція з боку інтернет-реклами. Найважливіша тенденція ринку – запровадження нових технологічних досягнень.

Марина ЛІСОВА
для "Урядового кур'єру"