На 64-му міжнародному Берлінському кінофестивалі, який 6 лютого відкрився стрічкою «Готель «Гранд Будапешт» Уеса Андерсона,  а триватиме по 16 лютого, України немає у переліку країн, які з двадцятьма конкурсними фільмами полюють на «Золотого ведмедя» — головний приз Берлінале. Вітчизняне кіно ось уже сьомий рік поспіль заявляє про себе тут у рамках Українського національного стенда, Ukranian Film Corner, організованого Державним агентством  з питань кіно спільно з Національним центром Олександра Довженка.

Цьогорічним дебютом стенда стала презентація національного конкурсу МКФ «Молодість» за підтримки Благодійного фонду «Ініціатива заради майбутнього», яку провели 7 лютого генеральний директор кінофестивалю Андрій Халпахчі та засновник фонду Ігор Янковський. Вони представили диск із вісьмома короткометражними стрічками переможців цього конкурсу, переглянувши який, гості стенда могли уявити особливості творчості молодих українських кінематографістів, а з одним із них, режисером фільму «Повернення» Олександром Ратієм, який був там присутній, і поспілкуватися особисто.

У генерального директора МКФ «Молодість» Андрія Халпахчі (у центрі) на Берлінале-64 гарний настрій: майбутнє українського кіно бачиться йому оптимістичним. Фото з сайту 2000.net.ua

Український національний стенд пропагуватиме на Берлінале сучасне вітчизняне кіно (і завершеними картинами, і тими, що перебувають на різних стадіях виробництва) презентаціями ще чотирьох тематичних добірок фільмів. У «Шевченко 200» об’єднані такі творчі роботи режисерів, як «Таразі» Олександра Денисенка, «Толока» Михайла Іллєнка, «Кобзар» Тараса Ткаченка. Українське історичне кіно продемонструють стрічки «Поводир» Олеся Саніна, «Варіант Маркони» Валеріу Жерегі, «Битва за Севастополь» Сергія Мокрицького, «Лука» Олександра Пархоменка. У «Соціальному діалозі» зустрінуться  «Гніздо Горлиці» Тараса Ткаченка, «Зелена кофта» Володимира Тихого, «Креденс» Валентина Васяновича, «Плем’я» Мирослава Слабошпицького. Кіно для дітей та молоді постане перед глядачами такими фільмами, як «Іван Сила» Віктора Андрієнка, «Трубач» Анатолія Матешка, «Дівчинка з риб’ячим хвостиком» Сергія Мельниченка, а також добіркою сучасної анімації («Ескімоска», «Моя Країна Україна», «Дідочок задумав женитися», «Котигорошко»).