ОБОРОНКА

Запорізький  завод «МіГремонт» успішно  модернізує вітчизняні   бомбардувальники

Два оновлених  штурмовики-бомбардувальники СУ-25м1,  віртуозно пілотовані командою  льотчиків-випробувачів під командуванням начальника станції льотних випробувань, старшого льотчика-випробувача ДП «МіГремонт» Григорія Грищенка, здійнялись у небо  й успішно виконали   поставлене завдання. Крилаті  машини  продемонстрували свої  можливості  як у виконанні фігур вищого пілотажу, так і у  застосуванні бойових навичок.

«Повітряне шоу»  на місцевому  військовому аеродромі влаштували з нагоди здачі  після відповідної модернізації на заводі ДП «МіГремонт» двох літаків замовнику —  представникам Міністерства оборони України.

— СУ-25м1 — найкращі штурмовики світу, — підтвердив, приземлившись, Григорій Грищенко. —  Їх модернізація дасть змогу  суттєво подовжити  термін  служби,  щонайменше на 10 років.

Попереду в оновлених «Сухих» високе небо. Фото Олександра ПРИЛЕПИ

За словами головного інженера заводу Сергія Фурдила, фахівці підприємства  покращили характеристики базової комплектації літака, який піднімає 4 тонни бомбового навантаження,  і розширили його технічні можливості. Додатково встановили незалежну супутникову навігацію і щонайменше на 30%  підвищили  точність  наведення на цілі, замінивши  аналоговий приціл на цифровий. Забезпечили  точність попадання у невидиму ціль — достатньо лише задати її координати  бортовому комп’ютеру, тож бомбардувальник може  успішно виконувати свою роботу і вночі, і при  високій хмарності. Фахівці доклали зусиль, щоб  підвищити рівень безпеки льотчика: висоту скидання бомб  з 2 км збільшили до 5(!), що значно зменшує ризик ураження літака.

— Модернізацію  СУ-25м1 виконали, застосовуючи  виключно вітчизняні  оборонні технології, —  не без гордості  повідомив  Сергій Фурдило.

Презентовані  після  проведеної модернізації літаки  передають до льотного підрозділу Міноборони у  Миколаєві. Втім, ці  крилаті  велети  вже не перші, що вийшли з ангарів  «МіГремонту» в рамках реалізації державної програми з оновлення  військового авіаційного парку, розрахованої до 2015 року. Торік ще двійко СУ-25м1 та один СУ-25 УБм1 повернулися у стрій вітчизняних Військово-Повітряних сил. Загалом же передбачається модернізувати  близько 30 таких літаків.