ТРАНСПОРТ. Корейська компанія Hyundai попросила пробачення за завдані українським пасажирам незручності під час користування швидкісними електропоїздами власного виробництва і вже розпочала роботи з ліквідації несправностей. Вони насамперед були пов’язані зі складними зимовими погодними умовами. Про це йдеться у листах компанії, направлених на адресу Укрзалізниці та державного підприємства «Українська залізнична швидкісна компанія».

Зокрема, як зазначається у листах, уже впроваджено програму підготовки поїздів Hyundai до зимових умов та впродовж останніх двох днів було зменшено кількість несправностей.

Також Hyundai збільшує кількість фахівців: лише на цьому тижні сім спеціалістів приєднаються до команди технічного обслуговування компанії. Крім того, «компанія Hyundai Rotem планує наймати більше українських спеціалістів групи технічного обслуговування у Дарницькому депо», — йдеться у листі.

Розв’язано й проблеми із постачанням необхідних запчастин, які компанія Hyundai мала раніше: більшість запчастин уже доставлено в депо, упродовж тижня очікуються нові надходження, повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури. 

Корейські потяги останнім часом «подружилися» з маневровими локомотивами. Фото з сайту dumskay.net

«Це перша наша зима в Україні, яка покаже нам сфери для вдосконалення (наші слабкі місця). Кожен вид транспорту має проблеми у зимовий період, такі, як затримки, скасування рейсів», — ідеться у листі. Водночас компанія готова працювати над виявленими недоліками та висловлює впевненість, що разом зі спеціалістами «Української залізничної швидкісної компанії» всі технічні проблеми, які виникають, буде успішно усунуто. 

Відділ новин
«Урядового кур’єра»