Пішохідний міст через Інгул у Миколаєві знов потребує капітального ремонту. Його споруджено поблизу заводу ім. 61 комунара ще 1805 року. Сучасний стаціонарний міст через річку Інгул Миколаїв отримав тільки 1980-го. Відтоді понтонний міст став пішохідним, а молодь перетворила його на міст закоханих, чіпляючи на перила замочки. Понад 10 років тому міст уже тонув, та його відновили.

Як альтернативу розглядають можливість виготовлення резервного понтона, який встановлюватимуть замість тих, які підніматимуть, очищатимуть і відновлюватимуть. Фото з сайту news.pn

Але як всі технічні конструкції, а тим більше такі, що контактують із водою, слід періодично капітально ремонтувати. КП «ЕЛУ автодоріг» постійно проводить огляди і підтримувальні ремонти. Уже кілька разів перший і шостий понтони латали й викачували з них воду. Нині  знову виникає необхідність чергового капітального ремонту цих плавучих опор. Унаслідок нерівномірного затоплення понтонів з високою водою просвіти мосту грають і виникає перепад висоти над водою. Для обговорення найбільш прийнятного технічного і фінансового рішення на мосту проведено нараду за участі фахівців та чиновників міськвиконкому. Головний інженер КП «ЕЛУ автодоріг» Павло Лаврентьєв зауважив, що стан конструкцій надводної частини не викликає особливих побоювань. Є необхідність відновлення частини сполучних деталей, які викрутили мисливці на метал. І навіть просідання першого просвіту не таке небезпечне, тому що понтон ліг на мілководді.

Для гарантованого продовження життя мосту добре замінити всі вісім понтонів. Сума на такий капітальний ремонт величезна. Як альтернативу запропоновано розглянути можливість виготовлення резервного понтона, який можна встановлювати замість тих, які підніматимуть, очищатимуть і відновлюватимуть.  Технологію відновлення теж розглядають різну. Це може бути заміна окремих листів металу або покриття тонких стінок полімерним матеріалом. Проектне рішення запропонують найближчим часом.