Підвищення вартості житлово-комунальних послуг спонукало відповідні структури подбати про відповідний механізм, завдяки якому наші співвітчизники зможуть отримувати житлові субсидії швидко і в комфортних умовах. Зважаючи на актуальність цього питання, Донецька дирекція державного підприємства «Укрпошта» з 27 серпня розпочала доставку населенню комплектів документів для оформлення житлових субсидій. Разом із бланками жителі краю у своїх поштових скриньках знаходять ще й інструкцію про те, як правильно заповнювати заяву і декларацію. Така інформаційна підтримка допоможе кожному самостійно підготувати документи й надіслати їх поштою.

Усі, хто потребує консультації про порядок оформлення необхідних паперів для субсидій, можуть їх також отримати у найближчих відділеннях Укрпошти. Її працівники у разі необхідності допоможуть надіслати заповнені бланки за призначенням рекомендованим листом із повідомленням про вручення на адресу управління праці та соціального захисту населення. «Національний оператор поштового зв’язку України — надійний партнер для наших клієнтів в отриманні житлових субсидій. Відтепер не потрібно витрачати зайвий час на поїздки до управлінь соціального захисту. Документ для отримання субсидій можна надіслати, звернувшись до одного з 12 тисяч поштових відділень у всій країні. Як наголосив виконувач обов’язків генерального директора ДП «Укрпошта» Ігор Ткачук, ця розгалужена мережа відділень є однією з головних переваг при оформленні субсидій через Укрпошту.   

Петро СКРИНЬКА
для «Урядового кур’єра»