Оптові ринки сільгосппродукції стають дедалі популярнішими серед покупців і виробників. Так, ринки «Столичний» у Києві, «Шувар» у Львові та «Господар» у Донецьку за три роки після відкриття відвідало понад 5,5 мільйона українців. А на відкритому в цьому році новому ринку «Азовський» у Маріуполі цифра відвідувачів і покупців уже перевищила 40 тисяч людей. Такі показники ще раз підтверджують ефективність таких об’єктів і свідчать про необхідність розбудовувати таку мережу по всій Україні. Про це заявив міністр аграрної політики та продовольства Микола Присяжнюк, підбиваючи підсумки року, що минає.
«Поширення такої практики сприятиме тому, що українці зможуть купувати сільгосппродукцію за доступними цінами, а виробники — оперативно її реалізовувати. Посередники ж, які необгрунтовано завищують вартість продукції, не допускаються до таких точок продажу. У цьому і є перевага ОРСП для виробників і споживачів», — зазначив міністр. Про популярність цих ринків свідчить статистика відвідування їх нашими співгромадянами.
Плоди своєї праці там реалізували понад 353 тисячі виробників. Вони продали 1,7 мільйона тонн сільгосппродукції. Микола Присяжнюк також наголосив, що оптові ринки сільськогосподарської продукції стають важливим елементом логістики сільськогосподарського комплексу. Адже для задоволення потреб сільгоспвиробників та споживачів в інфраструктуру кожного оптового ринку сільськогосподарської продукції входить щонайменше один логістичний термінал.
«Це споруда зі складами та зоною передпродажної підготовки продукції. Тут здійснюють приймання, зберігання, мийку, калібрування, фасування, формування товарних партій і підготовку продукції до подальшого транспортування. У планах — саме на ОРСП формувати партії продукції, яка надходитиме на експорт», — цитує слова Миколи Присяжнюка прес-служба Міністерства аграрної політики та продовольства.
Відділ новин
«Урядового кур’єра»