Трамвайно-тролейбусний парк більшості українських міст, де є електротранспорт, потребує нових машин. Не є винятком і Харків, де заміни потребує чи не більшість рухомого складу трамвайних депо. Міська влада, за словами заступника міського голови з питань інфраструктури Харкова Євгена Водовозова, добре розуміє цю проблему і докладає зусиль до залучення інвестицій. Проте, доки потрібні кошти на придбання нових трамваїв з’являться в бюджеті, харків’яни не збираються сидіти склавши руки, отож активно й системно взялися за ремонт старих вагонів.

Десять трамваїв, які були реставровані торік, вже курсують вулицями Харкова, а буквально в останні дні 2015 року закінчився ремонт останніх з цих трамваїв, і в новому році вони вийшли  на маршрути.

«Різниця в ціні за ремонт і при придбанні нового трамвая дуже велика: 50 відремонтованих вагонів коштують  як два нових. Один новий трамвай коштує мільйон євро. А зараз у Харкові капремонту потребують 200 трамваїв. Крім того, нові трамваї диктують і свої умови: для них треба переробляти інфраструктуру. Ми до цього йдемо. Зокрема  проводимо  заміну трамвайних колій», — повідомив  Євген Водовозов на брифінгу і додав: у 2016 році  місто планує виконати капітальний ремонт ще 50 трамваїв.

А директор департаменту інфраструктури міста Сергій Дульфан наголосив, що ремонт трамваїв включає в себе повне відновлення не тільки салону, а й агрегатної складової — двигуна, коліс і гальмівної системи. До того ж завдяки ремонту знижується енергоспоживання — відремонтований транспорт витрачає електроенергії на 10—15 відсотків менше.