Над питанням гендерної рівності запропонували поміркувати молоді — студентам Київського національного університету технологій та дизайну в рамках проведення конкурсу соціальної реклами «Сім’я і робота — наша турбота». В перших роботах, що вже надійшли на суд журі, студенти висловлюють своє бачення розв’язання проблем гендерної нерівності на основі університетських традицій. Адже соціальна політика у виші спрямована на забезпечення максимально комфортних умов для молодих батьків.

Вони не лише мають гарантії збереження робочого місця та зарплати, а й отримують можливість підвищувати свою кваліфікацію під час тривалих відпусток. Про це розповів проректор з наукової і інноваційної роботи університету Віктор Каплун під час нещодавньої прес-конференції. За його словами, студенти, що виховують дітей або збираються народжувати, можуть узгодити з викладачем індивідуальний графік відвідування занять, отримують дистанційний доступ до навчальних матеріалів. «Участь університету в конкурсі досить прагматична, — зазначив В. Каплун, — таким чином ми надаємо можливість студентам відточити на практиці набуті знання, випробувати свої сили в умовах майбутньої професії дизайнера.

З перших днів конкурс «Сім’я і робота — наша турбота» викликав жвавий інтерес у владних структурах, підприємницьких і профспілкових організаціях. Його проведення підтримали в Мінсоцполітики, у Федерації профспілок та Конфедерації роботодавців, в УСПП.

ТІЛЬКИ ФАКТИ

Серед чинників, що погіршують умови реінтеграції батьків до професійного життя, — недостатня кількість дитячих садків. Рівень охоплення дітей віком від 1 до 6 років дитячими дошкільними закладами у 2013 р. становив 85%. Тобто 250 тисячам маленьких українців не вистачає місця в дитячих садочках.