Люди з інвалідністю користуються тими ж послугами, що й люди без інвалідності. Однак кожен має свої потреби, які працівник залізниці повинен задовольнити, забезпечивши рівний підхід. Етика спілкування відіграє важливу роль у наданні допомоги. Саме тому вокзальні помічники, які супроводжують пасажирів з-поміж маломобільних груп населення, пройшли відповідне навчання. Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці.

Тренінги проводила досвідчена громадська організація «Доступно.UA», яка навчила залізничників коректній термінології, етикету у спілкуванні з людьми з інвалідністю й допомогла позбутися стереотипів, які можуть заважати співпрацювати з пасажирами.

Нагадуємо, що на київському та львівському вокзалах діють інформаційні зони, де ви можете звернутись до перекладача жестової мови через застосунок. Також ви можете замовити послугу вокзального помічника – ця послуга безкоштовна, вона також доступна для замовлення онлайн.

Нотатка. Для безбар’єрної мови є таке просте правило: «спочатку говоримо про людину». Тобто у фразах спочатку згадуйте людину, а далі її ознаки. Наприклад, «людина з інвалідністю», «людина з порушеннями слуху».