ТРАНСПОРТ. «Україна має колосальний транзитний потенціал. Але в Україні немає жодного транспортного коридору, який на всій протяжності складається з доріг першої категорії. При створенні таких доріг у рамках транспортних коридорів Південь — Північ, Захід — Схід, Чорноморський басейн — Східна Європа — Росія, Південний захід — Південний схід потенціал зростання ВВП країни становитиме до 5%», — наголосив віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул, коментуючи Концепцію стратегії розвитку автодорожнього господарства.

Урядовець підкреслив, що ключові автомобільні транзитні потоки через нашу країну збігаються з основними внутрішніми автошляхами України і йдуть у чотирьох напрямках. Так, потік Північ — Південь забезпечує 46% транзитного товарообігу. На цьому маршруті тільки близько 50% доріг 1-ї категорії. Потік Схід — Захід — 24% транзиту. Частка доріг 1-ї категорії — близько 25%. Потік з Чорноморського басейну в Східну Європу і Росію — 20% транзитного товарообігу. Частка доріг 1-ї категорії близько 3%. Ще менша частка доріг першої категорії — близько 2% — на маршруті Південний захід — Південний схід, який забезпечує 3% транзиту, повідомляє прес-служба віце-прем’єра.