СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

Попри те, що країна відзначала 66-й День Перемоги, у святковий тиждень кількість дзвінків на урядову телефонну «гарячу лінію» аж ніяк не зменшилась. Про це повідомили редакції в Урядовому контакт-центрі. Тож ми продовжуємо інформувати читачів про те, що болить співвітчизникам та як владні структури розв’язують їхні проблеми. За період з 9 по 15 травня 2011 року надійшов 5021 вхідний дзвінок. На 3158 звернень фахівцями Центру надані консультації й довідкова інформація. 1863 звернення надіслано на опрацювання за належністю до органів виконавчої влади.

Значна частина звернень стосувалась порядку й умов отримання соціальних виплат (191), надання пільг (66) і матеріальної допомоги на лікування й розв’язання соціально-побутових проблем (55), надання пільгового статусу (48).

На жаль, як стало відомо, не всім ветеранам та інвалідам війни, учасникам бойових дій вчасно надали грошову допомогу до Дня Перемоги, а деякі з них узагалі не отримали її з різних причин. На це скаржилися ветерани з Житомирської, Дніпропетровської, Одеської, Чернівецької, Харківської областей та м. Києва.

Протягом тижня на урядову «гарячу лінію» зверталися інваліди з проблемами, пов’язаними із забезпеченням їх засобами реабілітації, зокрема інваліднимивізками (Вінницька область); спецтранспортом (Київська, Сумська й Хмельницька області, м. Севастополь); протезами (Харківська й Рівненська області); путівками на санаторно-курортне лікування (Запорізька, Івано-Франківська, Харківська, Хмельницька та Чернівецька області, м. Київ та м. Севастополь).

Тим часом спостерігається поступове збільшення звернень громадян, пов’язаних з отриманням субсидій (на 15,5%), з питань житлово-комунальної сфери.

Щодо громадського обговорення пенсійної реформи та проекту Закону «Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи» на урядову «гарячу лінію»надійшло 56 звернень.

Переважна більшість із них — це пропозиції громадян щодо нарахування, перерахунку пенсійних виплат, підвищення пенсійного віку тощо.

Із завершенням навчального року почастішали дзвінки від батьків, пов’язані з неналежним

харчуванням, ставленням вчителів до учнів загальноосвітніх навчальних закладів (за І півріччя 129 звернень). Багато освітніх питань уже вдалося вирішити. Так, жителька Одеської області Дарина Ігорівна звернулася на лінію з приводу відмови у видачіоригіналу диплома Одеського механіко-технологічного технікуму у зв’язку з необхідністю відпрацювати 3 роки. Після сигналу на «гарячу лінію» їй видали диплом та направлення для працевлаштування за спеціальністю.

Олексій Васильович з Київщини звернувся з приводу невиплати розрахункових після звільнення (15.02.2011 року) з посади старшого викладача Національного університету Києво-Могилянської академії, після чого Міносвіти вирішило його питання. Із заявником повністю розрахувалися.

Позитивно вирішувалися звернення громадян на урядову телефонну «гарячу лінію» з інших питань. Приміром, киянка Ольга попросила провести ремонтні роботи кабіни ліфта (по вул. Ю. Кондратюка), бо 07.05.11 о 03:00 год. відбулась пожежа в кабіні. Звернення до ЖЕО не дало результатів. І лише завдяки втручанню урядової «гарячої лінії» роботу ліфта відновлено.

Заявниця з Чернігівської області, мати 3-х дітей шкільного віку, поскаржилась на відсутність з 10.04.2011 р. перевезень шкільним автобусом, який має возити дітей із с. Зелений Гай до Красноколядинської середньої школи. За  результатами звернення з 6травня поточного року відновлено підвезення учнів шкільним автобусом із с. Зелений Гай до Красноколядинської середньої школи.

ДОВІДКА «УК»

Урядова телефонна «гаряча лінія» працює з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 21:00 години, а також у суботу з 8:00 до 19:00 години. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.

Телефон урядової «гарячої лінії» 0-800-507-309.