СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

 З приходом весни в окремих регіонах повені змітають усе зі свого шляху. Чимало домогосподарств затоплені. Додалося роботи  Міністерству надзвичайних ситуацій, почастішали й звернення громадян до Урядового контактного центру. Люди просять допомоги, підтримки фінансової та моральної.

Протягом 2011 року на урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 106 звернень щодо надзвичайних ситуацій. У 2012 році спостерігається тенденція до зростання їх кількості. Так, з початку цього року (станом на 15.03.2012 р.) надійшло 35 таких звернень, що в 2,1 раза більше, порівняно з аналогічним періодом  минулого року.

Цього року звернення надходили з 15 областей, найбільша кількість — з Донецької, Луганської, Івано-Франківської, Вінницької, Чернівецької та Львівської. За аналогічний період минулого року звернення були лише з 4 областей — Івано-Франківської, Чернівецької, Одеської та Рівненської.

У 2012 році громадяни переважно зверталися щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. Зокрема зареєстровано 18 звернень щодо ліквідації наслідків повеней, які відбулися у західних регіонах країни у 2010-2011 рр. та наслідків танення снігу: підтоплення земельних ділянок, будинків, споруд.

Дорожники відповідають за безпеку на шляхах. Фото Володимира ЗАЇКИ

Зафіксовано 13 звернень щодо ліквідації наслідків аварій, що сталися на шахтах — нелегальних копальнях, які розташовані в охоронній зоні Криничанської дистанції дороги Донецької залізниці, у районі селища Каютине  м. Вуглегірська  Донецької області та у колишній шахті ім. Володарського (м.Свердловськ Луганської області).

До слова, у зв’язку з екстремальними морозами в січні-лютому поточного року звернення громадян щодо випадків обмороження розглядалися першочергово.

Та й самі люди допомагали одне одному, не проходили повз чужу біду. Приміром, житель с. Ганнівка Тарутинського району Одеської області  попросив вжити заходів щодо визволення людей зі  снігової пастки на трасі сполученням с. Єлизаветівка — с. Ганнівка Тарутинського району Одеської області. За повідомленням Тарутинської райдержадміністрації, після отримання інформації працівники Тарутинського райавтодору одразу взялися розчищати дорогу та витягли із снігових заметів транспортні засоби на вказаній трасі. На щастя, у цьому та й багатьох інших випадках, став у нагоді номер телефону урядової «гарячої лінії».

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося 11 075 громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. 

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00.