Дослідники з Університету Північної Кароліни проаналізували 7,5 мільйонів знімків і геоміток в соціальних мережах і склали 3D-карту. Про це пише портал N+1.

Дослідники з Університету Північної Кароліни в США за допомогою аналізу соціальних мереж створили карту привабливості європейських ландшафтів. Червоним на карті показано найпопулярніші природні об'єкти, зеленим — непопулярні.

Вчені зібрали пейзажні фотографії з геомітками, розміщені в Instagram, Flickr і Panoramio. Дослідники припустили: що частіше користувачі фотографують той чи той пейзаж, то більш велику естетичну цінність він має і то більшою популярністю з точки зору туризму він користується. Загалом дослідники проаналізували 7,5 мільйонів фотографій з трьох соціальних мереж.

Найбільш популярними виявилися зображення гір, а також узбережжя річок, озер і морів. На всіх трьох фотохостингах однаково часто зустрічалися фотографії Альп, Піренеїв, ПівнічноШотландського нагір'я і Апеннін, а також знімки прибережних територій Корнуолла в Англії, Лігурії в Італії і КостаБрава в Іспанії. Крім того, вчені помітили, що кількість розміщених на сайтах зображень зменшується з віддаленням від населених пунктів з чисельністю населення понад ста тисяч чоловік. 

Укрінформ