НОВОВВЕДЕННЯ 

У Києві відкрили податковий центр  для обслуговування іноземців
 

Віднині кожен зареєстрований у столиці іноземець зможе отримати тут реєстраційний номер облікової картки (ідентифікаційний номер). Ініціатори такого нововведення переконані, що центр не буде порожнім, адже лише з початку цього року в Києві видано 4 тисячі ідентифікаційних номерів.

На відкритті центру був присутній голова столичної міськдержадміністрації Олександр Попов. Для нього і для присутніх на церемонії журналістів провела екскурсію голова Державної  податкової служби у місті Києві Ірина Носачова, показавши всі приміщення центру і познайомивши з персоналом.

— 2012 рік для нас — рік сервісу, — наголосила вона. — Тобто нині всі зусилля податківців спрямовані на підвищення якості обслуговування платників та перетворення податкової з фіскального органу на сервісну службу. До речі, якісне обслуговування клієнтів сприятиме виконанню основного завдання органів податкової служби — забезпеченню надходжень до бюджетів усіх рівнів.

У тому, що столичні податківці не пасуть задніх, свідчить статистика. З початку нинішнього року вони забезпечили 15,2 млрд грн надходжень до  Зведеного бюджету і 11,5 млрд грн — до Державного. Порівняно з відповідним показником минулого року, то це  на 2,9 млрд більше. Не спорожніла і міська скарбниця, куди надійшло понад 3,7 млрд грн, що майже на 515 мільйонів більше, ніж торік.

Можливо, саме тому міськдержадміністрація не поскупилася на відкриття сервісного центру, виділивши 3 млн грн. Голова столичної міськдержадміністрації Олександр Попов задоволений тим, що тут створено хороші умови як для клієнтів, так і для самих податківців, які їх обслуговують. У центрі застосовуються новітні технології, які дають змогу надавати сучасні послуги європейського рівня. Тож разом зі спрощенням адміністративних послуг це дасть поштовх бізнесовій активності як наших співвітчизників, так і зарубіжних громадян.

До речі, про співвітчизників подбали передусім: в усіх районах столиці найближчим часом  відкриють центри обслуговування платників. Щоправда, у середмісті, а це чотири райони, вони відчинять двері лише у вересні. Така затримка пов’язана з підготовкою і проведенням Євро-2012.

Що ж до самих іноземців, то чемпіонат не став перешкодою для їхньої бізнесової активності: у червні вони отримали майже 700 ідентифікаційних номерів. А з відкриттям спеціалізованого центру до послуг іноземців буде ще й центр сертифікації електронних ключів, кілька вікон для прийому відвідувачів, канцелярія, просторий і затишний зал очікування, туалет і навіть перукарня та медпункт. Одне лише насторожує — брак фахівців зі знанням іноземної мови. Наразі посередником виступатиме перекладач. Але Національний університет державної податкової служби вже давно мав би  подбати про підготовку таких фахівців.