Відтепер наші громадяни матимуть змогу спілкуватися з Державною міграційною службою фактично у будь-який зручний для себе час. На «гарячі лінії»  територіальних органів ДМСУ можна буде зателефонувати або написати у Skype, повідомляє прес-служба відомства. Крім того, Державна міграційна служба створила  власну офіційну сторінку у Facebook. Завдяки цьому громадяни й журналісти зможуть миттєво отримувати корисну інформацію та новини про роботу служби.

Ці нововведення особливо важливі напередодні запровадження паспорта громадянина України у формі ID-карт, видача яких почнеться з 1 січня 2016 року. Відомство очікує, що у перші місяці їх оформлення можуть виникати ускладнення, пов’язані з технічним та людським чинниками. Тому експерти сподіваються, що нові можливості швидкого інформування дадуть змогу оперативніше реагувати на звернення, запити чи скарги громадян. Голосовий зв’язок через Skype буде доступним лише у робочі години, однак повідомлення можна надіслати в будь-який час. Для зв’язку по Skype із територіальним органом ДМС необхідно знайти на сторінці відповідного управління ім’я у сервісі, який поки що працює у тестовому режимі.

Оксана КРАМАРЧУК
для «Урядового кур’єра»