А ще Президент виступив проти дострокових парламентських виборів. Він вважає, що народ зробив усе можливе, коли продемонстрував свою волю, проголосував та обрав тих, хто сформував проєвропейські сили у Верховній Раді. Для нього підтвердженням проєвропейських сил у парламенті є підтримка народними обранцями пакета законів, потрібних для отримання безвізового режиму з ЄС, антикорупційних законів, і започаткування процесу чесної та відкритої приватизації, яка повинна забезпечити прозоре управління об’єктами державної власності.

У Вінницькій області Президент перебував із одноденною робочою поїздкою. На ТОВ «Барлінек Інвест» він ознайомився з прикладом ефективного використання іноземних інвестицій. Там Петро Порошенко анонсував початок будівництва нової черги виробництва паркету, що створить додатково 300 нових робочих місць і збільшить надходження до державного бюджету.

«Барлінек Інвест» завжди був візитівкою області, символом ефективності впровадження іноземних інвестицій», — такими словами глава держави звернув увагу на те, що основний ринок збуту продукції цього підприємства — країни Європейського Союзу, а імплементація зони вільної торгівлі України та ЄС відкриває для підприємства нові можливості.

Як повідомляє департамент прес-служби АП, Петро Порошенко відвідав цех акліматизації та первинної обробки деревини, ознайомився з роботою пресу для склеювання паркетної дошки, лінії лакування екологічно безпечним покриттям. У цеху готової продукції він оглянув зразки продукції.

Діяльність польсько-українського підприємства ТОВ «Барлінек Інвест» — це один із прикладів ефективного використання інвестиційного капіталу. Обсяг інвестицій у будівництво заводу у Вінниці сягнув близько 100 мільйонів євро. Нині воно найбільший виробник тришарової паркетної дошки в Україні.

Опісля Президент відвідав КП «Вінницька транспортна компанія». Там він ознайомився з технологічним процесом, зокрема з технологією реконструкції трамвая КТ4-СУ, і оглянув один реконструйований зразок транспортного засобу. До речі, трамвай у Вінниці — один із основних видів громадського транспорту. За 2015 рік це комунальне підприємство перевезло 158,6 мільйона осіб, що перевищує показники Одеси, Львова, Запоріжжя, Дніпропетровська.

Другий модернізований трамвай на базі КТ4-СУ складається з трьох частин. Одна з них із низькою підлогою для зручності пасажирів. Сучасна система управління трамвая має забезпечити економію електроенергії до 40%. Під час його реконструкції використовували досвід Німеччини та Чехії. 2016 року планують випустити три таких трамваї.