У Вінниці результативно працюють над розширенням та поліпшенням якості надання послуг жителям міста, зокрема й  онлайн. Так, впроваджено сервіс спілкування в реальному часі з працівниками відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» та сервіс «Персональний кабінет», що значно спростило доступ городян до адміністративних послуг. Якщо раніше через сайт міської ради можна було отримати три  послуги (архівні довідки, довідка про невідвідування дитячого дошкільного закладу, витяг з плану зонування), то днями їхній перелік збільшився ще на 11 позицій. Серед нових — направлення в дошкільні навчальні заклади (групи) компенсуючого типу, видача відомостей з документації із землеустрою, надання обмежень на використання садибної земельної ділянки тощо.

Отримати онлайн-послугу досить просто. Для цього треба визначити її в каталозі та перейти за посиланням «замовити послугу». Користувач заповнює реєстраційну форму та додає скановані копії необхідних документів, які адміністратор через персональний кабінет реєструє в системі «Прозорий офіс». Відповідний контроль здійснюється через систему електронного документообігу.

«Отримання готового результату відбувається у будь-якому Прозорому офісі за бажанням клієнта», — зазначила директор департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук.

До кінця цього року  перелік онлайн-послуг у місті планують довести до 24.