НА КОНТРОЛІ "УРЯДОВОГО КУР'ЄРА"

У МінЖКГ зростає кількість скарг громадян

За народним повір'ям, щоб у приміщенні довше зберігалося тепло, кожен господар повинен був натопити своє помешкання на Покрову, примовляючи: "Покров, Покров, натопи хату без дров". Можливо, недарма й для комунальників було визначено, щоб вони починали сезон саме до 15 жовтня. Оскільки цього року опалювальний період почався ще на початку місяця, то зігрівають не тільки теплі батареї, а й сама думка про те, що цього року з теплом у будинках все буде гаразд.

Про те, що опалювальний сезон в Україні вже йде повним ходом, свідчать і оперативні дані, які подають регіони до Міністерства з питань ЖКГ. Так, згідно зі зведенням, вже стовідсотково підключені до тепла всі школи, лікарні й дитячі садки у всіх регіонах. З житловими будинками - така сама ситуація скрізь, окрім Кримського півострова. У місті Севастополі тепло підключене в 90,9% житлового фонду. Очікують опалення мешканці 310 будинків. В АР Крим - 85 будинків з холодними батареями. Такому неспішному старту знайшлося пояснення - це сприятливі погодні умови. Так, у Севастополі середньодобова температура становить 14 градусів тепла, на решті території півострова - +16-+18 градусів.

Отже, загалом в Україні вимальовується оптимістична картина. Але... Вона трохи тьмяніє на фоні кількості скарг на проблеми з опаленням, які надходять до оперативно-диспетчерської служби МінЖКГ, що працює цілодобово. Її контактний телефон - 207-18-04. Наразі Міністерство з питань ЖКГ веде моніторинг скарг мешканців щодо опалення. Як повідомив міністр Юрій Хіврич, звернення громадян терміново аналізуються та вживаються заходи з усунення проблемних питань.

Безумовно, звернення громадян з повідомленнями про "теплові проблеми" - найкращий індикатор, за яким можна визначити, наскільки ретельно комунальники виконують свої обов'язки. Так ось, минулої п'ятниці на цей "гарячий" телефон, як повідомив Юрій Хіврич, надійшло 55 скарг з усієї України, і з них 40 - з Києва. Сподівання на те, що неполадки, які виявляються на початку сезону, усуваються, і чим далі, тим менше буде таких звернень, не виправдовуються. Бо їхня кількість зростає з кожним днем. Так, лише в неділю надійшло 294 скарги, і з них 155 стосувалися негараздів з опаленням у столиці. У понеділок кількість скарг була дещо меншою -239, але й тут левову частку становили звернення киян - їх було 137. Ми звикли думати, що житлово-комунальне господарство столиці до зими готується краще, ніж регіони, бо ж і грошей у столиці більше. Але, вочевидь, люди бачать трохи іншу картину....