ОБОРОНКА
Запорізький завод «МіГремонт» успішно модернізує вітчизняні бомбардувальники
Два оновлених штурмовики-бомбардувальники СУ-25м1, віртуозно пілотовані командою льотчиків-випробувачів під командуванням начальника станції льотних випробувань, старшого льотчика-випробувача ДП «МіГремонт» Григорія Грищенка, здійнялись у небо й успішно виконали поставлене завдання. Крилаті машини продемонстрували свої можливості як у виконанні фігур вищого пілотажу, так і у застосуванні бойових навичок.
«Повітряне шоу» на місцевому військовому аеродромі влаштували з нагоди здачі після відповідної модернізації на заводі ДП «МіГремонт» двох літаків замовнику — представникам Міністерства оборони України.
— СУ-25м1 — найкращі штурмовики світу, — підтвердив, приземлившись, Григорій Грищенко. — Їх модернізація дасть змогу суттєво подовжити термін служби, щонайменше на 10 років.
Попереду в оновлених «Сухих» високе небо. Фото Олександра ПРИЛЕПИ
За словами головного інженера заводу Сергія Фурдила, фахівці підприємства покращили характеристики базової комплектації літака, який піднімає 4 тонни бомбового навантаження, і розширили його технічні можливості. Додатково встановили незалежну супутникову навігацію і щонайменше на 30% підвищили точність наведення на цілі, замінивши аналоговий приціл на цифровий. Забезпечили точність попадання у невидиму ціль — достатньо лише задати її координати бортовому комп’ютеру, тож бомбардувальник може успішно виконувати свою роботу і вночі, і при високій хмарності. Фахівці доклали зусиль, щоб підвищити рівень безпеки льотчика: висоту скидання бомб з 2 км збільшили до 5(!), що значно зменшує ризик ураження літака.
— Модернізацію СУ-25м1 виконали, застосовуючи виключно вітчизняні оборонні технології, — не без гордості повідомив Сергій Фурдило.
Презентовані після проведеної модернізації літаки передають до льотного підрозділу Міноборони у Миколаєві. Втім, ці крилаті велети вже не перші, що вийшли з ангарів «МіГремонту» в рамках реалізації державної програми з оновлення військового авіаційного парку, розрахованої до 2015 року. Торік ще двійко СУ-25м1 та один СУ-25 УБм1 повернулися у стрій вітчизняних Військово-Повітряних сил. Загалом же передбачається модернізувати близько 30 таких літаків.