ІНІЦІАТИВА 

Луганщина стала четвертою в країні, де «Укрпошті» нададуть допомогу з оновлення абонентських скриньок
 

Основне питання, яке ми обговорюємо нині в  ході поїздок країною із головами облдержадміністрацій, пов’язане з відновленням системи абонентських поштових скриньок. Від цього залежить якість послуг із доставки кореспонденції, друкованих засобів масової інформації, повідомлень. Маю відзначити позитивну тенденцію: Дніпропетровськ, Житомир, Харків і Луганськ уже заявили, що готові нас підтримати в цій роботі. Кожна область визначить самостійно, який термін їй знадобиться для того, аби навести порядок у цьому питанні, — так прокоментувала підсумки робочого візиту на Луганщину та зустрічі із керівництвом краю очільниця УДППЗ «Укрпошта» Оксана Плотнікова.

За її словами, незважаючи на те, що скриньки перебувають на балансі комунальних служб та ЖЕКів, як правило, саме листоноші мають до них доступ та щонайбільше зацікавлені в їх збереженні. Треба зібрати дані про те, яку саме кількість скриньок доведеться оновити, й цю роботу «Укрпошта» готова взяти на себе. За даними дворічної давності, на Луганщині не придатних для використання поштових скриньок було майже 250 тисяч.

Загалом у ході зустрічі із керівництвом краю обговорено перспективи розвитку та реорганізації «Укрпошти», мета якої — підвищити дохідність державного підприємства зв’язку та вдосконалити якість обслуговування клієнтів.

Голова облдержадміністрації за результатами наради надав низку доручень, аби допомогти національному підприємству зв’язку. Зокрема йшлося про взаємодію із правоохоронними органами щодо забезпечення охорони листонош, які доставляють пенсії. До того ж Володимир Пристюк запропонував обговорити роботу пошти на засідання Ради регіонів Луганщини. Ця форма роботи місцевої влади зазвичай приносить конкретні й істотні результати у вирішенні найскладніших питань життєдіяльності краю.