УРЯДОВИЙ КОНТАКТ-ЦЕНТР ПОВІДОМЛЯЄ

СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

"Урядовий кур'єр" продовжує інформувати читачів за підсумками тижня про роботу Урядового контактного центру, проблеми, з якими найчастіше звертаються до УКЦ громадяни. А також про те, як державні структури реагують на запити людей.

За минулий тиждень на урядовій телефонній "гарячій лінії" 0 800 507 309 зареєстровано 6048 звернень зі скаргами, заявами та пропозиціями громадян. 3556 заявникам працівники Центру одразу надали необхідні консультації й довідки з питань щодо отримання субсидій, пенсійної реформи, пенсійного забезпечення, виплати зарплати тощо. Звернення, які потребують вирішення, а таких зареєстровано 2492, надіслані на опрацювання за належністю до органів виконавчої влади. До центральних органів влади -1008, до обласних державних адміністрацій - 1364 та до інших організацій - 120, котрі після конкретного вирішення питання нададуть громадянам письмові відповіді на їхні домашні адреси.

Цікавість українців до діалогу з урядом постійно зростає та не обмежується тільки зверненнями на урядову телефонну "гарячу лінію" 0 800 507 309. Одним з різновидів такого безпосереднього спілкування з владою є створена за сприяння Урядового контактного центру телевізійна програма "На зв'язку з урядом", яка транслюється на Першому національному каналі щосереди о 9.25. Минулого тижня темою програми стало впровадження "електронного уряду". У передачі взяли участь голова Державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації Володимир Семиноженко та експерти з цієї тематики. Обговорювались також питання щодо перспектив електронної соціальної картки.

Серед найгостріших питань, з якими зверталися громадяни на урядову "гарячу лінію" минулого тижня, - відсутність протягом двох тижнів опалення в окремих навчальних закладах Кіровська Донецької області та Стаханова Луганської області; знеструмлення окремих населених пунктів через негоду (звертались з Київщини та Чернігівщини); потреба у встановленні та обслуговуванні будинкових та квартирних газових лічильників (переймалися мешканці Донецької, Миколаївської, Луганської, Дніпропетровської та Харківської областей); скарги на заниження закупівельної ціни на молоко та прохання відновити дотації за здану на переробку велику рогату худобу (телефонували з Миколаївщини, Волині та Сумщини).

За минулий тиждень органи виконавчої влади розглянули 5235 звернень громадян, з них третина вже вирішена позитивно. А отримавши конкретну допомогу, абоненти УКЦ знову телефонують, щоб подякувати. Так, жителька Херсонської області пані Лариса, яка скаржилася на відсутність електропостачання у селі Червона Поляна Чаплинського району, повністю задоволена його відновленням. А в будинки Святошинського району столиці, після звернення одного з мешканців, повернулося тепло. Чернігівчанин Володимир Анатолійович (інвалід І групи) звернувся з проханням допомогти придбати лікарський препарат, що не входить до Переліку лікарських засобів, які можуть відпускатися згідно з чинним законодавством за пільговими рецептами. Нині усі ліки він отримав.

ДОВІДКА "УК"

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 21:00 години, а також в суботу з 8:00 до 19:00 години. Дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України - безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються відповідно до тарифів оператора мобільного зв'язку.

Телефон урядової "гарячої лінії" 0-800-507-309.