РЕЄСТРАЦІЯ. Перші підсумки дії  «єдиного вікна» в роботі дозвільних центрів перевершили всі сподівання влади і підприємців.

Так, на відеоконференції  з представниками обласних державних адміністрацій та місцевою бізнес-елітою директор департаменту державної регуляторної політики та розвитку підприємництва Мінекономрозвитку Галина Яцишина зазначила, що кількість звернень і видачі дозвільної документації в Україні за січень 2012 року зросла в 2-2,5 раза,  а подекуди і більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

«Наша практика свідчить про те, що бізнесмени, звертаючись у дозвільні центри, не лише оформлюють там документи, а й часто-густо отримують кваліфіковані консультації спеціалістів. Це непогано, але й без того велике навантаження державних реєстраторів значно зростає, — зазначила вона.

Про зростання активності подачі документації у дозвільні центри свідчили і представники регіональної влади. Так, заступник начальника управління економіки Одеської обласної державної адміністрації Олег Муратов зазначив, що протягом січня цього року в місцевий дозвільний центр було надано 5 тис. звернень і видано 4,4 тис. документів, що в 3—3,5 раза більше, ніж за січень 2011 року.

Разом з тим, чиновники на місцях відзначали і певні недоліки роботи за принципом «єдиного вікна». Приміром, заступник директора департаменту підприємництва та споживчого ринку Харківської обласної державної адміністрації Тетяна Чечетова-Терашвілі зазначила, що нині існує неабияка проблема роботи з автоматизованою системою введення даних від підприємців. За її словами, це все відбувається практично вручну «доісторичними» методами.

Втім, безумовно, найголовніша перевага  дії принципу «єдиного вікна» — унеможливлення прямого контакту господарюючого суб’єкта, що звернувся за певним дозволом, з чиновником, який погоджує видачу такого дозволу. Це значно звужує поле для корупційних діянь.