СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

Які проблеми найбільше хвилювали абонентів урядової "гарячої лінії" минулого тижня? З якими конкретними запитаннями та звідки зверталися люди до УКЦ і як на їхні запити реагували владні структури? Про це ми продовжуємо інформувати читачів "Урядового кур'єра".

Так, за минулий тиждень на урядову телефонну "гарячу лінію" 0 800 507 309 звернулося 4841 громадянин зі скаргами, заявами й пропозиціями. Порівняно з попереднім тижнем їх кількість зменшилась на 20%. Переважна більшість питань стосувалась соціального захисту та обговорення пенсійної реформи.

Звернення, які потребували докладнішого розгляду, а таких зареєстровано 1937, Урядовий контактний центр надіслав на опрацювання за належністю до органів виконавчої влади: до центральних органів влади - 804, до обласних та місцевих державних адміністрацій - 990 та до інших організацій - 143. Після розгляду й вирішення порушених питань по суті органи виконавчої влади надішлють громадянам письмові відповіді на їхні домашні адреси. Окрім того, 218 заявникам працівники Центру одразу надали необхідні консультації та довідки щодо отримання субсидій, пенсійного забезпечення, виплати заробітної плати, освітянських та інших питань.

Протягом минулого тижня багато дзвінків надійшло з Тернопільщини. Зокрема, громадяни скаржилися на закриття комунальних аптек, як-от Чортківської комунальної центральної аптеки N 143 та інших. А сумчани порушували питання щодо забезпечення шкільними автобусами загальноосвітніх шкіл області.

За минулий тиждень центральні та місцеві органи влади розглянули 4366 звернень, що на 15,5% менше, ніж за позаминулий тиждень. На урядову "гарячу лінію" продовжують надходити дзвінки від вдячних громадян, які повідомляють про позитивне розв'язання своїх проблем.

Так, Тетяна Петрівна з Києва зверталася з проблемою працевлаштування. Розповіла, що має середню спеціальну освіту, проте тривалий час не може працевлаштуватися за фахом. Київський центр зайнятості розглянув звернення і запропонував вакансії відповідно до її кваліфікації. Про це вона телефоном повідомила фахівців урядової "гарячої лінії" та щиро дякувала за допомогу.

Місцева влада не реагувала на десятки скарг від пенсіонерки з Чернівецької області. Ситуація, на перший погляд, здавалася не такою вже і складною. Поряд з її будинком росла стара тополя. Дерево майже всохло, а отже, в будь-яку мить могло впасти на людей чи будинок. За результатами розгляду звернення на урядову "гарячу лінію" місцеві комунальники сухе дерево нарешті спиляли, про що із вдячністю повідомила сама заявниця.

Не залишилось без уваги і звернення пана Миколи - інваліда ІІ групи з Дніпропетровщини, який зателефонував на урядову "гарячу лінію" з проханням вплинути на критичну ситуацію у Новомосковському головному управлінні поштового зв'язку. Чоловік розповів, що листонош у селі Почино-Софіївка Магдалинівського району попередили про звільнення з роботи через скорочення штату. А зменшення кількості поштовиків обов'язково позначилося б на вчасній доставці пошти мешканцям села. Особливо це вплинуло б на людей похилого віку, які отримували б пенсії із запізненням. Унаслідок розгляду звернення Дніпропетровська дирекція Українського державного підприємства "Укрпошта" вирішила не скорочувати штат листонош, а змінити графік роботи місцевого поштового відділення. Так місцеві поштовики зберегли робочі місця, а селяни продовжують отримувати пресу, пенсії та кореспонденцію вчасно. Пан Микола повідомив, що повністю задоволений результатами розгляду свого звернення.

ДОВІДКА "УК"

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 21:00 години, а також в суботу з 8:00 до 19:00 години. Дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України - безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються відповідно до тарифів оператора мобільного зв'язку.

Телефон урядової "гарячої лінії" 0-800-507-309.

Любомира КОВАЛЬ